آموزش انداختن اسلحه در پابجی موبایل PUBG در گوشی اندروید و آیفون

  • ۱۱۲۱

پابجی موبایل یک بازی با سبک Battle Royal می باشد که شما می توانید در نقشه های آن آزادانه بازی کنید و به هر سمتی که دوست دارید بروید . اما هدف اصلی در این بازی زنده ماندن است که شما می توانید به کمک سلاح سرد و گرمی که در خانه ها و مکان های مختلف بازی به دست می آورید از خود دفاع کنید یا دیگر حریفانتان را از پای در آورید .

گاهی ممکن است در نقشه با دوستانتان جایی فرود بیایید که چیز زیادی وجود ندارد و شما دو اسلحه در دست دارید در صورتی که دوستتان هیچ اسلحه ای ندارد و امکان دارد دشمنان به راحتی بتوانند دوستتان را بکشند و از دور بازی خارج شود. در صورتی که در کوله پشتی هیچ گزینه ای وجود ندارد که شما بتوانید اسلحه ی خود را به دوست خود بدهید.

قبلا در سایت آموزش های دیگری را از این بازی قرار دادیم که می شود به تغییر نام بازی پابجی و دانلود نقشه های بازی پابجی موبایل اشاره کرد .

دادن اسلحه به هم تیمی در پابجی موبایل اما با این آموزش مشکل شما حل می شود چون شما می توانید یکی از اسلحه های خود را به راحتی روی زمین بیاندازید تا دوست شما بتواند آن را از زمین بردارد و از آن اسلحه استفاده کند.

ابتدا وارد کوله پشتی خود شوید.( با لمس کردن کوله پشتی )

آموزش انداختن اسلحه در پابجی موبایل PUBG در گوشی اندروید

 یکی از اسلحه هایی که در دست دارید را به قسمت نشان داده شده بکشید و آن را رها کنید.

آموزش انداختن اسلحه در پابجی موبایل PUBG در گوشی اندروید

انداختن اسلحه برای دوستان در پابجی موبایل

می بینید که به همین راحتی اسلحه ی شما روی زمین قرار می گیرد و دیگر بازیکنان می توانند آن را بردارند و از آن استفاده نمایند.

آموزش انداختن اسلحه در پابجی موبایل PUBG در گوشی اندروید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.