گوگل ادز چیست؛ ۴ روش کسب درآمد بیشتر از آن

  • ۹۲۱

گوگل ادز چیست؛ ۴ روش کسب درآمد بیشتر از آن    گوگل ادز چیست. گوگل ادز ابزاری ساخته شده است که به کمک آن می توان در صفحات مختلف و وب سایت های مختلف تبلیغاتی را انجام داد. به طور کلی گوگل ادز ت...

گوگل ادز چیست؛ ۴ روش کسب درآمد بیشتر از آن

 

گوگل ادز چیست. گوگل ادز ابزاری ساخته شده است که به کمک آن می توان در صفحات مختلف و وب سایت های مختلف تبلیغاتی را انجام داد. به طور کلی گوگل ادز توانایی نمایش تبلیغ های مختلف در موتور های جستجو، اپلیکیشن یوتیوب و غیره... را دارد.

گوگل ادز که به آن گوگل ادوردز هم گفته می شود راه های مختلفی برای کسب در­آمد دارد که در ادامه این مقاله به طور مفصل خواهیم پرداخت. حالا که متوجه شدید گوگل ادز چیست خود را برای کسب اطلاعات بیشتر آماده کنید.

گوگل ادوردز چیست؟

گوگل ادوردز چیست؟

یکی از پیشرفته ترین ابزار های ساخته شده است که شما می توانید از طریق آن تبلیغات در گوگل را داشته باشید. تبلیغات گوگل ادوردز به صورت متن و یک لینک URL نشان داده می شود. به این صورت که محصولات و یا خدماتی که ارائه می دهید را می توانید با استفاده از گوگل ادز به راحتی به نمایش در آورید.

حتما تا به حال مشاهده کرده اید که سایت های مختلفی را باز کرده اید و در گوشه های صفحه، تصویر مربع یا مستطیل شکلی ظاهر می شوند، تا خدمات و محصولات ارائه شده را نشان دهند و مخاطب وارد آن صفحات شود و در نهایت از محصولات تبلیغ شده، خریداری نماید. گوگل ادوردز یا تبلیغات در گوگل روش های متفاوتی برای کسب در­آمد دارد.

روش‌های کسب درآمد از تبلیغات گوگل

روش‌های کسب درآمد از تبلیغات گوگل

1- تبلیغات کلیکی

اولین و آسان ترین راهی که برای کسب در­آمد از طریق تبلیغات گوگل وجود دارد تبلیغات متنی است. این روش بسیار محبوب است و افراد زیادی از تبلیغات متنی در­آمد های خوبی کسب می کنند. چنین تبلیغاتی در اصطلاح تبلیغات کلیکی هم نام دارد. مطمئنا برای شما هم پیش آمده است که سایتی را باز می کنید و در بالای صفحه یا در بین محتوا ها و یا در آخر صفحه متن هایی وجود دارند که تبلیغ محصولی را انجام می دهند.

تنها با یک کلیک ساده می توان وارد آن صفحه جدید شد و با همان کلیک مبلغی به حساب فرد یا تیمی که تبلیغ کرده است وارد می شود. تبلیغات در گوگل که یکی از روش های آن تبلیغات متنی است تعرفه های مختلفی دارد. تعرفه ها بستگی به سایت مورد نظر و میزان تبلیغات متفاوت است. تبلیغات متنی به چند دسته تقسیم می شود که رپورتاژ آگهی، تبلیغات بنری و تبیغات کلیکی انواعی از آن هستند.

تبلیغات متنی همچنین مزایا مختلفی دارد. برای مثال این تبلیغات از دیگر تبلیغات کم هزینه تر می باشند و به راحتی با خلق چندین جمله می توان مخاطب را جذب نمود. تبلیغات متنی در معرض دید هستند و کاربرانی که در سایت هستند با دیدن تبلیغات می توانند بیشتر وارد سایت شوند و در سئو سایت تاثیر خوبی داشته باشند.

2- تبلیغات تصویری

از دیگر روش های تبلیغات در گوگل می توان به تبلیغات تصویری اشاره نمود. چنین تبلیغاتی ممکن است زحمت بیشتری نسبت به تبلیغات متنی داشته باشد، اما تاثیر بسزایی در سئو سایت و همچنین کسب در­آمد شما خواهد داشت. تبلیغات تصویری می تواند شامل عکس ها و فیلم ها باشد.

تبلیغات تصویری تاثیر بیشتری بر روی مخاطبان خواهد داشت، چرا که تیم تبلیغ کننده دسترسی بهتری بر روی ذهن و تصمیم گیری مخاطب دارد و می تواند تاثیر بیشتری به همین ترتیب بگذارد. طبق آماری که بدست آمده بیشترین خرید ها و توجه به محصولات در گوگل از طریق تبلیغات تصویری بدست آمده.

از همین رو اکثر سایت و شرکت ها و کسانی که قصد دارند تا محصولاتشان دیده شود، سعی در ساخت تبلیغات ویدیویی دارند. برای مثال حتما دیده اید که در سایت هایی همچون آپارات قبل از دانلود شدن فیلم و ویدیو مورد نظر تبلیغات 5 الی 20 ثانیه ای پخش می شوند و مخاطب تبلیغات را می بیند. بیشتر شرکت های بزرگ به ساخت تبلیغات تصویری روی آوردن.

طبق مطالعات روانشناسی تبلیغات تصویری بیشترین تاثیر را در ذهن مخاطبان دارد. زیرا محصول به خوبی در ذهن مخاطب می ماند، به خصوص اگر تبلیغ بسیار خلاق و مخاطب پسند باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین افزونه سئو وردپرس

3- یوتیوب

گوگل ادز چیست؛ ۴ روش کسب درآمد بیشتر از آن

یوتیوب یکی از منبع های اصلی برای تبلیغات گوگل به شمار می رود و می توان از این راه کسب در­آمد خوبی داشت. زیرا به دلیل وجود ویدئو های زیاد در یوتیوب فضا خوبی وجود دارد تا قبل از پخش ویدیو اصلی تبلیغات در حد چند ثانیه پخش شود و مخاطبان را جذب کند.

کسب در­آمد از تبلیغات گوگل تا حدی بالاتر از روش های دیگری تبلیغاتی در گوگل است. در واقع تبلیغات در یوتیوب جامعه هدف بزرگی دارد و فارغ از جنسیت و سن و غیره... مخاطبان زیادی می توانند از محصولات شما دیدن نمایند.

یکی از خوبی های تبلیغات در گوگل این است که شما می توانید تعداد بازدید ها، نرخ تعداد کلیک ها، مدت زمانی که مخاطب تبلیغ را مشاهده نموده است و غیره... را مشاهده کنید. بر اساس چنین آمار هایی می توان تصمیم گرفت که مخاطب هدف بیشتر در چه سنینی هستند و از کدام کشور و یا شهرها تبلیغات بیشتر دیده می شود.

در بین دیگر روش های تبلیغات، تبلیغات یوتیوب تاثیر نسبتا خوبی دارد و به خوبی می توان محصول و خدمات را به سایر کاربران نشان داد. در تبلیغات یوتیوب می توان استراتژی خاصی داشت تا بر اساس موقعیت جغرافیایی کاربران تبلیغات و محصولات را به نمایش درآورد.

4- تبلیغات گوگل پلی

اما آخرین و یکی از موثر ترین روش های تبلیغات گوگل که تبلیغات گوگل پلی است در این اپلیکیشن انجام می شود. همان طور که آشنایی دارید گوگل پلی یکی از ابزار های دانلود برنامه های مختلف است و به همین دلیل کاربران زیادی را به صورت روزانه درون خود جای داده است. در اصل معتبرترین برنامه برای دانلود و نصب برنامه های مختلف گوگل پلی است که تمامی افراد آن را می شناسند.

از همین رو عالی می شود اگر تبلیغات در گوگل پلی داشته باشید. تبلیغات در چنین فضایی به خوبی هر چه تمام تر دیده می شود و محصولات و یا اپلیکیشن و هر آن چه که نیاز دارید دیده شود، در این برنامه بصورت تبلیغ قابل مشاهده است.

تبلیغات در گوگل پلی نیاز به زحمات زیاد ندارد و مانند یوتیوب و یا تبلیغات تصویری نیست که نیاز باشد هزینه و وقت زیادی برای آن گذاشته شود. تبلیغات گوگل پلی معمولا به صورت چند ثانیه ای هستند و در بین بازی هایی که کاربران در حال انجام هستند و دیگر اپلیکیشن ها ظاهر می شود تا در صورت نیاز، مخاطب وارد تبلیغات شده و از محصولات دیدن نماید.

تبلیغات در گوگل پلی می تواند شامل تبلیغات لوگو های مختلف، نام اپلیکیشن مورد نظر، اسم صاحب اپلیکیشن و غیره... باشد. اپلیکیشن هایی که در تبلیغات گوگل پلی قرار می گیرند حتما باید در بین اپلیکیشن های گوگل پلی و پلی استور (شرکت اپل) وجود داشته باشند.

نتیجه گیری

در این مقاله به صورت مفصل در مورد گوگل ادز و تبلیغات گوگل صحبت کردیم. در بخش بالایی در مورد چهار تا از بهترین روش های تبلیغات گوگل صحبت کردیم و متوجه شدیم که تبلیغات در یوتیوب، تبلیغات متنی و تصویری و حتی تبلیغات در گوگل پلی بسیار موثر هستند.

یکی از بهترین ارائه‌دهندگان خدمات گوگل ادز در ایران مجموعه وب‌رمز است. امکان نداره از نتیجه کارشون و پیشنهادهای جذابشون شگفت زده نشوید.

منبع عرایضم: neilpatel.com

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.