چگونه یک بیو خوب برای اینستاگرام خود بنویسیم- برای سیستم عامل ویندوزفون

  • ۱۳۳۹

شبکه اجتماعی اینستاگرام که این روز‌ها بسیار محبوب شده است و شاید گفت توانسته خود را به عنوان محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در بشتر کشورها معرفی کند، فضای بسیار محدودی را برای معرفی خودمان به مخاطبان در نظر گرفته است. به همین سبب هم باید در مدیریت این فضا بسیار حساس باشیم حال چه معرفی خودمان باشد و چه معرفی کسب و کارمان. در این مطلب قصد داریم طریقه نوشتن یک بیو مناسب برای اینستاگرام ویندوزفون را به شما آموزش داده و نکات مهمی که در نوشتن آن باید رعایت کنید را گوش‌زد کنیم.

چگونه یک بیو خوب برای اینستاگرام خود بنویسیم- برای سیستم عامل ویندوزفون

بیو (bio) بخشی است که شما اجازه دارید در آن متن مورد نظر خودتان را بنویسید و به قول معرف خودتان را معرفی کنید. نوشته داخل این بیو باید بازتابی از شخصیت، تخصص و هدف شما باشد و یا اگر صفحه متعلق به کسب و کار شما است فرهنگ سازمانی و جایگاه کسب و کار شما را نیز بیان کند. اگر قصد دارید برای Bio اینستاگرام خود، متنی جذاب و چشمگیر بنویسید، پیشنهاد می‌کنم با این مقاله همراه ما باشید.
پیش از این که بیان کنیم چگونه باید بیو را بنویسیم تا هم جذاب باشد و هم تاثیر گذار به معرفی بخش‌های مختلف آن خواهیم پرداخت:
شناخت اجزای مختلف تشکیل دهنده bio اینستاگرام، اولین قدم برای انتقال پیام به مخاطبان‌تان است. یک بیو اینستاگرام از بخش‌های مهم زیر تشکیل شده است:

عکس پروفایل:

یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیو اینستاگرام بخش عکس پروفایل آن می‌باشد. شما باید عکسی زیبا و متناسب با روحیات خود در این بخش قرار دهید و یا اگر صفحه شما تجاری است بهتر است از لوگو برند خود برای آن استفاده کنید.
عکس پروفایل می‌تواند مفاهیم بسیار زیادی را به مخاطبانتان برساند بخصوص در صفحه‌های شخصی.

چگونه یک بیو خوب برای اینستاگرام خود بنویسیم- برای سیستم عامل ویندوزفون

نام کاربری:

کاربران دیگر با استفاده از این نام می‎توانند شما را پیدا کرده و یا در پست‌های خود تگ کنند. پس باید بسیار در انتخاب آن دقت کنید. هرچه این نام کوتاه‌تر و ساده‌تر باشد پیدا کردن شما نیز آسان‌تر خواهد شد.

بخش مخصوص به وبسایت:

اگر وبسایتی برای خود دارید و یا کسب و کار شما سایت مخصوصی دارد باید آن را در این بخش بنویسید. این تنها بخش اینستاکرام است که شما می‌توانید لینک در آن بگذارید.

بخش مخصوص بیو:

مطمئنا سخت‌ترین بخشی که باید پر شود خود بخش بیو می‌باشد. شما باید با استفاده از ۱۵۰ کاراکتر خودتان و یا شرکتتان را به مخاطبان معرفی کنید. در این بخش می‌توانید شهری که در آن زندگی می‌کنید را بنویسید و یا روحیات خودتان.
بیشتر افراد از بیو آماده اینستاگرام در این بخش استفاده می‌کنند. متن‌های زیبا و جذاب که می‌توانند توجهات مخاطبان و کسانی که به صفحه شما می‌آیند را به خود جلب کند.

البته ما ترفندهایی برای این قسمت داریم که میتوانید در این صفحه مشاهده کنید.

ایمیل:

این بخش زمانی که صفحه شما تجاری باشد بسیار کاربرد خواهد داشت چرا که مخاطبان از طریق آن می‌توانند با شما ارتباط برقرار کرده و به صورت شخصی با شما تماس بگیرند.

آموزش تجاری کردن صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید.

چگونه یک بیو خوب برای اینستاگرام خود بنویسیم- برای سیستم عامل ویندوزفون

قطعا هیچ کاری بدون هدف انحام نمی‌شود. برای نوشتن بیو در اینستاگرام نیز اهدافی وجود دارد. این اهداف را می‌تون در ۴ مورد خلاصه کرد که عبارت‌اند از:

  1.     اگر صفحه شما تجاری بوده و برای کسب و کارتان ایجاد شده است باید بیو نشانگر فعالیت‌های تجاری شما باشد. این که در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کنید و چگونه؟
  2.     همچنین در صفحات تجاری بیو باید نحوه برقراری ارتباط مخاطبان با کسب و کار را نیز بیان کند.
  3.     اگر صفحه شما شخصی است باید در بیو خود اهداف خودتان را بیان کنید اینکه در آینده چه چیزهایی انتظار شما را می‌کشد و دوست دارید در چه مقامی باشید.
  4.     ویا اگر دوست دارید فالوور خود را افزایش دهید باید بیو به حالتی نوشته شود که برای محاطب جذاب بوده و وی را وادار به فالوو کردن کند.

چگونه یک بیو خوب برای اینستاگرام خود بنویسیم- برای سیستم عامل ویندوزفون

شما باید در پر کردن اطلاعات تمامی بخش‌های بیو دقت لازم را داشته باشید. بهتر است پیش از باز کردن صفحه خود هدفی که از آن دارید را کاملا برای خود مشخص کنید. در این حالت نوشتن بیو برای شما بسیار آسان‌تر خواهد شد و هدف‌مندتر کار خواهید کرد.

همچنین به مطلب بهینه سازی پروفایل را هم در این صفحه ببینید.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.