مقالات اینستاگرام : هر آنچه که باید در مورد تبلیغات اینستاگرام بدانید

  • ۱۲۶۵

تبلیغات در اینستاگرام اصولی دارد که بدون درنظرگرفتن آنها ممکن است به‌راحتی بودجه تبلیغاتی خود را از دست بدهید، بدون آنکه به نتایج موردنظر خود دست پیدا کنید.

تفاوت های بین اینستاگرام و فیس بوک را بشناسید.

امروز نیز با یک مقاله آموزشی از مجموعه آموزش های اینستاگرام اینستاگرام همراه باشید تا در مورد مسائل مربوطه به تبلیغات اینستاگرام و بهترین روش تبلیغات صحبت کنیم در این مقاله آموزشی با روش هایی آشنا میشوید که تاثیر بسزایی را در روند تبلیغات شما در اینستاگرام دارد.
امروزه اینستاگرام حدود یک میلیارد کاربر فعال دارد و این روند از سال ۲۰۱۳ تا به امروز رشد چشمگیری داشته است. همین موضوع سبب شده است که اینستاگرام به محیطی با پتانسیل بالا برای اجرای انواع تبلیغات تبدیل شود.
ابتدا باید مشخص کنید که چه موضوعاتی به کسب‌وکار شما مرتبط یا نزدیک است.  باید روی این بخش از فرایند که به اصطلاح فیلتر اولیه‌ است، به‌خوبی وقت بگذارید. اگر کانال‌های ارتباطی مؤثر با مشتریان هدف‌تان را در اینستاگرام پیدا کنید، در آینده می‌توانید بارها به شیوه‌های گوناگون از آنها استفاده کنید. در انتخاب این صفحات از حرکات رقبایتان غافل نشوید. انتخاب‌های آنها برای تبلیغات می‌تواند تاحدی الهام‌بخش شما باشد.

اصول تبلیغات در اینستاگرام

صفحات اینستاگرام کسب‌وکارهای مکمل شما معمولا محل خوبی برای تبلیغات شما هستند. در این مرحله خود را جای کاربران بگذارید و ببینید ترکیب محصولات‌تان با چه محصولات دیگری جذاب به نظر می‌رسد، یا افراد معمولا از خدمات شما در چه موقعیت‌هایی و به همراه چه خدمات دیگری استفاده می‌کنند. این یکی از بهترین روش‌های تبلیغات در اینستاگرام محسوب می‌شود، چرا که فکر مخاطب را برای نحوه‌ی استفاده از محصولات و خدمت شما جهت‌دهی می‌کند.
مواردی چون زمان قرارگیری تبلیغات ، مدت قرارگیری تبلیغات، امکان قرارگیری لینک و جزئیات تبلیغات را بررسی کنید.

بهترین روش تبلیغات اینستاگرام

یکی از روش‌های تبلیغات در اینستاگرام استفاده از ربات‌ اینستاگرام است. ربات‌های فعال در اینستاگرام قابلیت‌های زیادی دارند،. آنها می‌توانند به جای شما تمامی  کارهای مهم را انجام دهند و موجب صرفه‌جویی در زمان شوند. ربات‌ها می‌توانند به صفحات مرتبط بروند و دنبال‌شوندگان آنها را دنبال کنند و برای آنها لایک و کامنت بگذارند. فعالیت این ربات‌ها را می‌توان با روش‌های گوناگونی تنظیم کرد و حتی از فعالیت آنها گزارش گرفت. ربات های زیادی در اینستاگرام وجود دارد ولی هر رباطی قابل اعتماد نیست زیرا ربات های بی کیفیت زیادی امروزه در اینستاگرام هستند که باعث خطرات زیادی به پیج اینستاگرام شما میشود. خطراتی مثل بلاک شدن، غیر فعال یا دیسیبل پیج شما را همراه دارد.

استفاده از ربات ها و پنل های ارسال انبوه تبلیغات

***

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.