Likelihood اینستاگرام چیست

  • ۱۲۳۲

یکی از فاکتور های مهم رده بندی پست ها در الگوریتم اینستاگرام، Likelihood است. درواقع میتوان گفت با این ویژگی هر چه بتوانید مخاطبان وفادارتری را جذب کنید شانس بیشتری برای دیده شدن دارید.

Likelihood اینستاگرام چیست

یکی از ویژگی هایی که به الگوریتم اینستاگرام اضافه شده است این است که به شما کمک میکند پست های صفحاتی که از بنظر می آید شما به آنها علاقه دارید را از دست ندهید. با این مقاله آموزشی از مجموعه آموزش های اینستاگرام با اینستاگرام ها همراه باشید تا با این قابلیت اینستاگرام آشنا شوید.
ویژگی که میخواهیم با آن آشنا شویم Likelihood است. با این ویژگی اینستاگرام میتوان به این نتیجه رسید که هر چه بتوانیم مخاطبان وفادارتری جذب کنیم شانس بیشتری برای دیده شدن داریم .

نکاتی که باید در گروه های تعامل رعایت شود

اینستاگرام از روابط شما و میزان تعامل شما با پست های هر صفحه استفاده میکند.

به طور مثال: شما در اینستاگرام به صفحه ای علاقه مند هستید و آن را دنبال میکنید و همه پست های آن صفحه را لایک میکنید اینستاگرام این علاقه مندی شما را تشخیص داده و احتمال میدهد که پست جدیدی اگر از آن صفحه منتشر شود برای شما جذاب است. مثلا اگر آن صفحه دیشب پستی جدیدی را به اشتراک گذاشته باشد و شما هنوز آن پست را مشاهده نکرده اید آن پست در بالای فید شما قرار میگیرد یعنی بالاتر از پست سایر صفحات حتی اگر در این مدت صفحات دیگر پست های جدیدی را منتشر کرده باشند.

نحوه رتبه بندی پست ها در اینستاگرام


میتوان نتیجه گرفت که در الگوریتم جدید اینستاگرام علاقه مندی از زمان اهمیت بیشتری دارد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.