در هفته انتشار چند پست در اینستاگرام درست است؟

  • ۹۱۰

اگر میخواهید بدانید که در روز روز یا در هفته با توجه به الگوریتم اینستاگرام چند پست را در اینستاگرام منتشر کنید حتما این مقاله را بخوانید.

شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که در روز یا در هفته چند پست را منتشر کنیم. طبق الگوریتم رتبه بندی پست ها در اینستاگرام سوالی که پیش می آید این است که آیا تعداد بالای پست در روز یا هفته میتواند در بیشتر یا کمتر دیده شدن پست ها تاثیر داشته باشد یا خیر؟

 خرید پیج اینستاگرام | بررسی مزایا و معایب آن

در پاسخ به این سوال باید گفت که: تعداد پست هیچ تاثیری در بیشتر یا کمتر دیده شدن پست ها در اینستاگرام ندارد.
به این دلیل که طبق آخرین الگوریتم اینستاگرام ، هر پست به صورت جداگانه رتبه بندی میشود و اینکه شما هر چند روز یکبار پست منتشر میکنید یا روزی چندبار پست منتشر میکنید هیچ تاثیری در رتبه ای که پست های شما در صفحه Home اینستاگرام دریافت میکنند ، ندارد.
اما نکته ای که وجود دارد این است که در همین الگوریتم رتبه بندی پست ها Likelihood یکی از مهمترین فاکتور ها است.

حتما بخوانید: زمان بندی پست های اینستاگرام

این فاکتور ( Likelihood ) بررسی میکند که هر کاربر چند درصد از پست های شما را لایک کرده است، یا با آنها تعامل داشته است. طبق همین فاکتور وقتی که شما تعداد زیادی پست در یک روز منتشر میکنید، اگر همه پست های شما کیفیت لازم را نداشته باشند و تعامل خوبی از فالوور های شما دریافت نکنند باعث میشود که به مرور زمان پست های شما رتبه خودشان را از دست بدهند.
از طرف دیگر اگر تعدا پست های شما خیلس کم باشد این موضوع هم از نظر روانی باعث میشود که کاربر هم به مرور زمان تعاملش را با شما کمتر کند، که این موضوع هم به این اصل بر میگردد که : کاربران ترجیح میدهند با صفحه هایی در تعامل باشند که متقابلا آنها هم  باهاشون در تعامل باشند

 خرید پیج اینستاگرام | بررسی مزایا و معایب آن

کم شدن تعامل پست ها هم باعث میشود که نرخ تعامل پست های شما کاهش پیدا کند و همانطور که میدانید نرخ تعامل نیز یکی دیگر از مهترین فاکتور ها در رتبه بندی پست ها در اینستاگرام است.
کیفیت و کمیت پست ها باید در یک تعادل خوبی باشند و هیچ یک باعث این نشود که دیگری آسیب ببیند یعنی نه آنقدر پست منتشر کنید که کیفیت پست ها کاهش پیدا کند و نه آنقدر کم پست منتشر کنید که نرخ تعامل پست ها کاهش پیدا کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.