کنترل کامنت های بد در اینستاگرام

  • ۱۲۴۶

یکی از مهمترین چالش ها برای صفحه های پربازدید و صفحه های برندها و حتی اشخاص مشهور در اینستاگرام، مدیریت و کنترل کامنت ها است.

اینستاگرام با محبوبیت زیادی که در بین کاربران و با وجود یک میلیارد کاربری که به خود اختصاص داده است یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی به حساب می آید. با وجود این حجم از تبادلات انسانی و اطلاعاتی مسلمأ اینستاگرام تلاش میکند تا محیطی آرام تر و امن تر را برای کاربرانش فراهم کند.

کنترل کامنت در اینستاگرام

یکی از چالش هایی که صفحه های برند و کسب و کار را به خود درگیر میکند نظارت و کنترل کامنت ها است. کامنت هایی که شامل ناسزا و توهین آمیز و با بی احترامی همراه هستند به یقین برای هیچکس خوشایند نیست. طبیعتا کنترل و مدیریت این کامنت ها به صورت دستی یک کار اصولی نیست و خسته کننده است. در این مقاله قصد داریم روشی را با هم بررسی کنیم تا بتوانید بصورت اتوماتیک، کامنت ها را کنترل کنید و از شر کامنت های بد خلاص شوید.

البته در پست های قبلی اینستاگرام ها کامل ترین اموزش مربوط به کامنت قرار گرفته است که میتوانید در این صفحه ببینید.

کنترل کامنت های بد در اینستاگرام
حالت اول :
در این روش شما میتوانید یک سری کلمات کلیدی به اینستاگرام بدهید تا هر زمان شخصی کامنتی حاوی اون کلمه زیر پست های شما قرار داد اون کلمنت برای کسی نمایش داده نشود.
1. وارد صفحه پروفایل اینستاگرامتان شوید. در گوشه قسمت بالای صفحه آیکون سه نقطه را لمس کنید تا وارد تنظیمات اینستاگرام شوید.

کنترل کامنت های بد در اینستاگرام

2. در قسمت تنظیمات،  گزینه Comment controls را انتخاب کنید.

کنترل کامنت های بد در اینستاگرام

3. با فعال کردن  گزینه Enable keyword filters فیلتر کلمات کلیدی را برای  اکانت خود فعال میکنید.

کنترل کامنت های بد در اینستاگرام

4. به طور مثال طبق تصویر زیر میتوانید کلمات توهین آمیزی که از قبل شناسایی کردید را مشخص و وارد کنید. هرچه بیشتر محتوای توهین آمیز را شناسایی کنید، اینستاگرم بهتر آن ها را مسدود می‎کند. شما آزادانه اجازه این را دارید که بسیاری از کلمات کلیدی توهین آمیز را اضافه کنید فقط آن ها را با کاما انگلیسی از هم جدا کنید.

کنترل کامنت های بد در اینستاگرام

حالت دوم :
1.  همچنین میتوانید از طریق گزینه blocks comments from  افراد مشخصی را به آن شناسایی کنید تا دیگر نتوانند برایتان کامنت بگذارند درواقع افراد خاصی را که مشخص کرده اید از قرار دادن کامنت محروم میکنید.

کنترل کامنت های بد در اینستاگرام

همینطور یک بخش allow comments from نیز وجود دارد که میتوانید تعیین کنید که چه افرادی بتوانند برای شما کامنت بگذارند.
2. در مرحله زیر هم میتوانید نام افراد مورد نظرتان را جستجو کنید و از طریق آیکون block آنها را از قرار دادن کامنت زیر پست هایتان محروم کنید.

کنترل کامنت های بد در اینستاگرام

در هر دو حالت شخص مورد نظر به هیچ عنوان متوجه این موضوع نخواهد شد که کامنت او برای شما غیر فعال یا غیر قابل مشاهده است و نگران از دست دادن فالوور های خود نباشید. درواقع کامنتی که برای شما ارسال میکند فقط در اکانت خودش نمایش داده میشود و شما و دیگران نمیتوانید آن کامنت را ببندید. به همین راحتی میتوانید از شر کامنت های بد در اینستاگرام خلاص شوید.

دانلود بروزترین نسخه ی اینستاگرام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.