کامنت اینستاگرام از سیر تا پیاز

  • ۱۰۳۸

اینستاگرام ویژگی ها و قابلیت های زیادی دارد یکی از این ویژگی ها کامنت اینستاگرام میباشد کاربران اینستاگرام با استفاده از کامنت در اینستاگرام قادر هستند تا نظرات خودشان را در زیر پست پیج های دیگر و حتی در رابطه با پست های خود ارسال کنند و به گفتگو پرداخته و نظرات خودشان را رد و بدل کنند کامنت اینستاگرام یکی از ۵ اصول اصلی اینستاگرام بوده و در کنار ویژگی لایک، فالو، آنفالو و دایرکت میباشد شما با استفاده از این ویزگی ها میتوانید داخل اینستاگرام فعالیت کنید با دوستان تان در ارتباط باشید و در کنار همه ی این موارد برای خود یک اکانت اینستاگرام پر بازدید ایجاد کنید امروز در این مقاله قصد داریم تمامی موارد مربوط به کامنت اینستاگرام از جمله تنظیمات کامنت اینستاگرام، لایک کردن کامنت در اینستاگرام و ... بپردازیم.

دانلود برنامه کامنت بگیر برای آیفون

کامنت اینستاگرام کجاست ؟

اگر از کاربران قدیمی اینستاگرام هستید با محل و آیکون کامنت در اینستاگرام آشنایی دارید اما برای کاربران جدید اینستاگرام که این روز ها نیز بیشتر از قبل در حال اضافه شدن به اینستاگرام هستند شاید آشنایی کافی با قسمت دایرکت اینستاگرام نداشته باشند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم برای ورود به بخش کامنت باید وارد یک پست در اینستاگرام شده و سپس آیکون مربوط به کامنت یا همان نظرات را لمس کنید تا وارد بخش کامنت در اینستاگرام بشوید که در تصویر زیر این آیکون نشان داده شده است.

دانلود برنامه مدیریت کامنت و لایک اینستاگرام اندروید

کامنت اینستاگرام

کامنت اینستاگرام کجاست ؟

بعد از ورود به بخش کامنت یک پست در اینستاگرام وارد صفحه میشویم که به احتمال بالا نظراتی را با خود به همراه دارد همانطور که در عکس دوم تصویر بالا مشاهده میکنید ۴ کامنت در زیر پست مربوطه وجود دارد که شما میتوانید به این نظرات پاسخ داده آن ها را لایک کرده یا خودتان یک نظر جداگانه ارسال کنید و حتی میتوانید این پست را به اشتراک بگذارید که به همه ی این موارد خواهیم پرداخت.

آموزش بلاک کردن یک شخص خاص فالوورها یا فالووینگ ها هنگام کامنت گذاری در اینستاگرام

ارسال کامنت (نظر)

برای ارسال نظر خود و یا همان ارسال کامنت در زیر یک پست کافی ایست وارد آن پست شده و سپس در کادر پایین صفحه که با نوشته خاکستری کم رنگ "... comment as" وجود دارد نظر خود را نوشته و برای ارسال آن، نوشته آبی رنگ post را لمس کنید تا نظر شما نیز ارسال شود.

دانلود برنامه کامنت بگیر اینستاگرام اندروید

پاسخ به نظرات

اگر قصد پاسخ به نظرات موجود را دارید کافی ایست نوشته reply در زیر کامنت مد نظر را لمس کرده و سپس نظر خود را نوشته و آن را ارسال کنید.

آموزش رفع مشکل خارج شدن از بلاک کامنت

لایک کامنت

این ویزگی جدیدا به بخش کامنت اینستاگرام اضافه شده در واقعه با لایک کردن کامنت مربوطه به نوعی آن کامنت را تایید و یا به آن اظهار نظر علاقه نشان میدهید که برای لایک کردن یک کامنت باید آیکون کوچک قلب در روبروی  هر کامنت را لمس کنید حتی میتوانید نظرات خود را بعد از ارسال لایک کنید.

آموزش بستن کامنت در لایو استوری اینستاگرام

اشتراک گذاری

با لمس آیکون اشتراک گذاری که در بالا سمت راست صفحه کامنت در اینستاگرام وجود دارد شما میتوانید پست مربوطه را به دوستان و یا هر اکانت دیگری ارسال کنید و یا حتی میتوانید پست مربوطه در استوری خود به اشتراک بگذارید که در تصویر زیر موارد مربوطه در این قسمت را نشان میدهد.

آموزش تصویری غیرفعال کردن کامنت ها و نظرات اینستاگرام

کامنت اینستاگرام از سیر تا پیاز

تنظیمات کامنت اینستاگرام

برای ورود به تنظیمات کامنت اینستاگرام کافی ایست وراد صفحه پروفایل اینستاگرام خود شده و سپس آیکون سه خط در بالا قسمت راست صفحه را لمس و سپس نوشته setting در پایین صفحه را لمس کنید تا به بخش تنظیمات اینستاگرام خود وارد شده باشید. اما برای ورود به بخش تنظیمات کامنت اینستاگرام باید گزینه "comment controls" را انتخاب کنید.

تنظیمات کامنت اینستاگرام

allow comments from

با استفاده از این گزینه شما میتوانید اجازه ارسال به هر اکانتی را محدود کنید، با انتخاب این ویژگی شما وارد صفحه ای خواهید شد که ۴ گزینه دارد. گزینه اول آن everyone میباشد که به همه اجازه ارسال کامنت به پست های تان را صادر میکنید، دومین گزینه people you follow and your followers که با انتخاب این گزینه به فالوور ها و فالوینگ های خود اجازه ارسال کامنت به پست هایتان را صادر میکنید و دو گزینه آخر آن به ترتیب برای فالوور ها و فالووینگ های خود این اجازه را میدهید.

آموزش تصویری مسدود و بلاک کردن کلمات توهین آمیز و زشت در اینستاگرام

block comments from

با انتخاب این گزینه شما وارد صفحه ای خواهید شد که میتوانید اکانت هایی را از ارسال کامنت منع کنید برای این کار کافی ایست در صفحه باز شده در کادر مربوطه اسم اکانت مد نظر را وراد کرده و بعد از نمایان شدن آن اکانت آیکون آبی رنگ block مربوطه را لمس کنید تا آن اکانت از ارسال کامنت به پست های شما عاجز بماند.

آموزش ویرایش کردن کامنت های اینستاگرام

hide offensive comments

این گزینه به صورت پیش فرض کلمات و جملات توهین آمیز را شناسایی کرده و آنها را بلافاصله پاک میکند، این فرایند از طریق ربات های اینستاگرام صورت میگرد البته برای کلمات انگلیسی یعنی هنوز برای کلمات فارسی این گزینه کار نمیکند.

آموزش تصویری تعیین محدودیت کامنت در پست های اینستاگرام

manual filter

انتخاب کلمات و یا عبارات به صورت دستی، با فعال کردن این گزینه شما میتوانید کلمات یا جملات مد نظر را در کادر پایین آن نوشته تا هر موقع از کلمات ثبت شده در این بخش برای پست شما کامنت شد بلافاصله از طریق فیلتر کامنت اینستاگرام پاک شود.
نکته: برای نوشتن دومین کلمه یا جمله باید از ، ویرگول استفده کنید.

آموزش تگ کردن و کامنت گذاشتن برای دوستان در اینستاگرام

filter most reported words

این گزینه نیز با روشن کردن کلید گزینه قبلی امکان فعال شدن را پیدا میکند با فعال کردن این گزینه نیز کلمات و یا جملاتی که قبلا توسط شما و یا اکانت های دیگر در پست هایتان ریپورت شده اند حذف میشود.

چگونه به کامنت های اینستاگرام پاسخ دهیم ؟

بستن کامنت در اینستاگرام

بستن کامنت در اینستاگرام یکی از مهم ترین بخش هایی میباشد که ممکن است برای هر ادمین در اینستاگرام به آن نیاز پیدا کند به طور کلی قابلیت کامنت گذاری و یا همان ارائه نظرات در هر شبکه اجتماعی حرف اول را میزند اینستاگرام هم از این قاعد مستثناء نبوده و یکی از جذاب ترین و پر تنش ترین بخش های خود را به قسمت کامنت ها مدیون میباشد.

آموزش حذف کامنت در اینستاگرام
به دلیل این که ویژگی کامنت گذاری در اینستاگرام گاهی پرتنش و غیر قابل کنترل میشود به تازگی اینستاگرام قابلیت جدید بستن کامنت در اینستاگرام را فعال کرده تا هر ادمین اکانت اینستاگرام به هر دلیلی که میخواهد ارسال نظرات به پست های خود و یا چندی از پست های خاص خود را ببند به راحتی بتواند قسمت کامنت گذاری پست های خود را بسته و یا محدود کند، ویژگی تازه بستن کامنت در اینستاگرام میتواند برای هر اکانت اینستاگرام نیاز بشود از این رو ما امروز میخواهیم چگونگی بستن کامنت در اینستاگرام را برایتان آموزش دهیم.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.