ترفند های اینستاگرام

  • ۱۲۲۸

با دانستن ترفند های اینستاگرام میتوانید حرفه ای وارد اینستاگرام شوید و حرفه ای بمانید.

آمار ها نشان میدهد که روز به روز محبوبیت اینستاگرام گسترش پیدا میکند و بر تعداد کاربران میلیونی اینستاگرام افزوده میشود. به همین خاطر شاید کمی سخت بتوان خود را با این موضوع تطبیق داد. به همین خاطر امروز میخواهم در مورد ترفندهایی صحبت کنم که هر کاربری باید بداند تا با به کار گیری این ترفندها حرفه ای وارد اینستاگرام شود.

9 ترفند که شما را در اینستاگرام حرفه ای میکند

1. امکان ارسال تصاویر به افراد خاص

اگر برای شما پیش آید که مایل نیستید عکسی را در صفحه اصلی خود به اشتراک بگذارید یعنی دوست ندارید برای همه دوستانتان به اشتراک بگذارید و فقط برای افراد خاص یا دوست خاص خود بفرستید این  ویژگی اینستاگرام این امکان را برای شما فراهم میکند که تا حداکثر 15 نفر بتوانند تصاویر خصوصی شما را مشاهده کنند. تمامی قابلیت های کامنت و ... برای این پست های خصوصی شما مثل دیگر پست های معمولی است که در فید اصلی خود منتشر میکنید.
برای اینکار به صورت زیر عمل کنید:
1. به «Direct» اینستاگرام خود مراجعه نمایید.
2.  به دو صورت می‌توانید گیرندگان خاصی که می‌خواهید به این تصاویر دسترسی داشته باشند را انتخاب کنید:  الف. لمس دایره‌‌ای که در کنار نام آن‌ها قرار گرفته است  ب. تایپ نام گیرندگان در قسمت «To»
3. پس از انتخاب گیرندگان، عبارت «Send» را لمس نمایید. در صورتی که میخواهید پیام های خود را مشاهده کنید ، به آیکون Tray در بالای سمت راست صفحه اصلی خود مراجعه کنید.

 آموزش انتشار استوری فقط برای افراد خاص و کار با قابلیت close friends list

البته به تازگی این امکان برای استوری هم فراهم شده است که میتوانید برای مشاهده ی اموزش  به این صفحه بروید/.

2. امکان رد کردن پیام افراد مزاحم

برای رد کردن یا نادیده گرفتن پست‌های مستقیم افراد، به آیکون Tray در بالای سمت راست صفحه اصلی اینستاگرام خود مراجعه کرده و پس از انتخاب مزاحم، برروی آیکونی که با سه نقطه مشخص شده است، ضربه بزنید. سپس گزینه “Ignore all posts from this user” را لمس نمایید.
با این ترفند میتوانید پیام افرادی را که دوست ندارید ببنید میتوانید نادیده بگیرید.

البته ما قبلا در این مورد اموزش بسیار کاملی قرار داده ایم که میتوانید در این صفحه ببینید.

3. میتوانید عکس های تگ شده را پنهان کنید

در بخش «Photos of You» صفحه‌ پروفایل‌ حساب کاربری خود میتوانید تصاویری را که در آن تگ شده اید را مشاهده کنید. اگر عکسی که در آن تگ شده اید مورد پسندتان نیست میتوانید آن را مخفی کنید بدین صورت که:
1. برروی عکس مدنظر خود در بخش «Photos of You» ضربه بزنید..
2.  از منوی باز شده، گزینه Hide From My Profile را انتخاب کنید.
4. ترفند #هشتگ گذاری بعد از ارسال پست
در این رابطه حتما مقاله مربوط به هشتگ گذاری را مطالعه کنید.

میتوانید عکس های تگ شده را پنهان کنید

البته شاشان به ذکر است که ما آموزش کامل تری در مورد این موضوع در این صفحه قرار داده ایم.

5. خصوصی کردن حساب کاربری خود

اگر تمایل ندارید که عکس ها و ویدیو های شما در اینستاگرام برای همه که به صفحه شما نگاهی می اندازند  قابل مشاهده باشد میتوانید اکانت اینستاگرام خود را خصوصی کنید. درواقع تصاویر و ویدیو های منتشر شده شما را فقط کسانی مشاهده میکنند که جزء فالوور های شما باشند و دیگر افرادی که جزء دنبال کنندگان شما نیستند با ورود به صفحه شما با حساب خصوصی شما برخورد میکنند. برای اینکار کافی است در صفحه پروفایل‌تان، وارد منوی تنظیمات شده و سپس «Private Account» را فعال نمایید.

خصوصی کردن حساب کاربری خود

اگر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید میتوانید به این صفحه بروید.

6. پروفایل صفحه اکانت خود را قوی کنید

پروفایل شما درواقع اولین صفحه ای است که یک کاربر غریبه با ورود با آن مواجه میشود. پس باید در قدم اول کاری کنید که کاربر مشتاق شود پس باید بتوانید در همان قدم اول به آن شخص چند دلیلی خوب برای فشار دادن دکمه Follow بدهید. در مورد خودتان چیزی بگویید، چه کار می‌کنید و چه نوع تصاویری که به اشتراک می‌گذارید. از وبسایت خود استفاده کنید تا به تماشاگران یک نگاه کامل و جامع‌تر بدهید یا اینکه فید توییتر خود یا هر چیز دیگری که بتواند به شخص بازدید کننده از پروفایل شما ارزش دنبال کردن شما را بدهد، نشان دهید.

7. امکان ویرایش پست بعد از ارسال آن

شما در اینستاگرام قادر خواهید بود بدون اینکه پستی را که منتشر کرده اید حذف کنید میتوانید همان پست را ویرایش کنید. برای اینکار کار کافی است در عکس مورد نظر خود، دکمه سه‌نقطه در گوشه بالای صفحه را فشار دهید و گزینه Edit یا ویرایش را انتخاب کنید. سپس شما می‌توانید تصویر خود را مکان‌گذاری کنید، کپشن یا زیرنویس اضافه کنید، تغییر دهید یا افراد را تگ یا برچسب بزنید. پس از اتمام ویرایش انجام شده، نسخه جدید را ذخیره کنید.

اموزش کامل تری در این مورد در سایت قرار داده ایم که میتوانید در این صفحه ببینید.

8. امکان ایجاد حساب کاربری جدید

شما میتوانید همزمان چند حساب کاربری جدید را به اینستاگرام خود اضافه کنید. برای استفاده از این امکان به مقاله ای که در مورد داشتن همزمان چند حساب کاربری جدید در اینستاگرام نوشتم مراجعه کنید در آنجا به طور کامل و مفصل توضیح داده شده است کلیک کنید.

امکان ایجاد حساب کاربری جدید

9. از فیلتر های متنوع اینستاگرام برای تصاویرخود استفاده کنید

کافی است یک تصویر را باز کنید و به انتهای بخش فیلترها بروید و گزینه Manage را انتخاب کنید. فهرست فیلترها را باز کنید و سپس با لمس کردن و کشیدن، چینش آن‌ها را به سلیقه خود مرتب کنید. اینستاگرام همچنین امکان مخفی کردن یا نمایش فیلترها را با انتخاب تیک کنار آن‌ها به شما می‌دهد.

اگر توضیحات و اموزش های بیشتری در مورد فیلترهای اینستاگرام میخواهید یاد بگیرید به این صفحه بروید.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.