Time Spent در اینستاگرام

  • ۱۱۴۱

Time Spent یکی از فاکتور ها در رتبه بندی اینستاگرام است. این موضوع در تولید محتوای مفید و اختصاصی اهمیت دارد. پس توصیه میشود این مقاله را حتما مطالعه کنید.

یکی از فاکتور های به نسبت مهم در رتبه بندی پست ها از نظر اینستاگرام Time Spent میباشد. که این فاکتور به این موضوع اشاره دارد که کاربران چه مقدار از زمان خود را صرف مشاهده یک پست صرف کرده اند. اینستاگرام از طریق بررسی این فاکتور در دنبال کنندگان یک صفحه خاص میزان اهمیت و جذابیت یک پست را محاسبه میکند.

Time Spent در اینستاگرام

اگر این میزان در یک پست خاص به نسبت دیگر پست های منتشر شده توسط یک پیج بالاتر باشد اینستاگرام متوجه اهمیت آن پست خاص میشود و آن را به دنبال کنندگان بیشتری نمایش میدهد که در صورت استقبال ، احتمال نمایش داده شدن آن پست خاص در صفحه اکسپلور نیز بالاتر میرود ، از این رو هست که ویدئو ها و پست های متنی جذاب شانس بیشتری برای صفحه اکسپلور دارند.
شما نیز برای افزایش این میزان میتوانید اقدام به تولید محتوای ویدئویی جذاب و پست های متنی یا آموزشی یا حتی اسلاید های خوب و مفید کنید و با این کار شانس خود را برای نمایش گذاشته شدن پست هایتان در صفحه اکسپلور افزایش دهید.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.