آموزش فرمت پست های اینستاگرام

  • ۱۶۵۱

هنگامی که شمار زیادی از مردم برای کسب اولین تجربه بصری خود به اینستاگرام روی می آورند؛ پیدا کردن راه هایی که باعث بیشتر دیده شدن حساب های کاربری می شوند بسیار با اهمیت جلوه می کند.

یک راهکار ساده در همین راستا، ارتقا سیاست های راهبردی از طریق فرمت کردن توضیحات مربوط به پست ها دراینستاگرام است.

چگونه می توان توضیحات مربوط به پست های اینستاگرام را فرمت کرد؟

یکی از ساده ترین راهکارها برای فرمت کردن توضیحات مربوط به پست ها در گوشی های تلفن همراه، استفاده از اپلیکیشن های نوشتاری است. این اپلیکیشن ها نه تنها مشاهده پیش نویس ها را راحت ترکرده بلکه امکان اضافه کردن خط، ایموجی و فضای مورد نیاز را نیز فراهم می کنند. ویژگی دیگری این نوع اپلیکیشن ها در کپی و افزودن تغییرات اعمال شده به توضیح نهایی مربوط به هر پست است.
راهکار دیگری که می تواند توضیحات مربوط به پست های اینستاگرام را خواندنی تر کند ایجاد لیستی از ایموجی ها و اعداد است. به عنوان یک کارشناس؛ هدف من به اشتراک گذاشتن دانش بازرگانی و جدیدترین تاکتیک هایی است که دنبال کنندگان حساب کاربری من برای موفق بودن به آن نیازمند هستند. بنابراین همیشه باید توضیحاتی که درباره هر پست ارائه می دهم برای خوانندگان جذاب باشند.از این رو تلاش می کنم توضیحات مربوط به هر پست را از چهارچوب رمان گونه خارج کنم. روش هایی که من در همین راستا به کارمی برم عبارتند از فرمت کردن توضیحات مربوط به پست ها به صورت لیست و یا استفاده از ایموجی های black check که قابلیت تندتر خوانده شده آنها را افزایش می دهد.

برای ایجاد فاصله بین پاراگراف ها در کپی کردن کپشن ها سه قانون وجود دارد

قانون اول: اجتناب از نوشتن کپی کپشن در اینستاگرام
اگر شما از اینستاگرام برای نوشتن کپشن استفاده کنید پس از اتمام کار کپشن به حالت zero-spaced format برخواهد گشت. برای جلوگیری از این مسئله باید کپشن را در اپلیکیشن های نوشتاری گوشی های هوشمند تایپ کرده و سپس آن را  cutو در کپشن paste کنید.

آموزش فرمت پست های اینستاگرام

اگر در هنگام استفاده از ایموجی های black check، کلید space بنا به دلایلی کار نکرد کاربران باید در انتهای آن خط، خط فاصله گذاشته و از ابتدای خط بعدی شروع کنند. (مانند آنچه که در تصویر بالا مشاهد می کنید.)
قانون دوم: به کار گیری سمبل ها
به کار گیری سمبل ها یکی از ساده ترین و سریع ترین روش های افزودن line break به کپشن ها است.
من همیشه از این تکنیک استفاده می کنم و سمبل هایی که در این راستا به کار می برم خط فاصله و نقطه است. اما هر کاربری می تواند از سمبل های گوناگونی استفاده کند.

آموزش فرمت پست های اینستاگرام

قانون سوم: اجتناب از به کارگیری ایموجی ها قبل و بعد از break point
برای به کار بردن ایموجی ها در کپشن های اینستاگرام باید آنها را در چهارچوب جمله قرار داد نه قبل و بعد از جمله ها یا break point. همچنین کاربران می توانند ایموجی ها را در فضای بین پاراگراف ها نیز وارد کنند. برای این منظور باید کپشن ها را در اپلیکشن های نوشتاری گوشی های هوشمند تایپ کرد ( در این زمینه می توان از planoly هم استفاده کرد.)  با فشردن دوبار کلید return فاصله بین پاراگراف ایجاد خواهد شد. در صورتی که فاصله بین پاراگراف مطلوب به نظر برسد می توان ایموجی را در فاصله بین پاراگراف ها وارد کرد.

آموزش فرمت پست های اینستاگرام

نوشتن description از روی desktop
باید صادقانه گفت که نوشتن توضیحات مربوط به پست ها همیشه کار ساده و راحتی نیست. به همین دلیل است که تیم من از ابزارهای برنامه ریزی مانند plano استفاده می کند تا توضیحات برنامه ریزی شده ایی در اینستاگرام داشته باشد. همچنین  با استفاده از ابزارهای برنامه ریزی کننده می توانیم هشتگ ها و الگوهای فرمت کردن را ذخیره کنیم بنابراین با خلق چهره ایی با ثبات و پایدار از فید؛ می توانیم اینستاگرام خود را بیشتر درک کنیم. به عبارت دیگرهرگز نباید توضیحات اینستاگرام را بر پایه حدس و گمان از هشتگ ها و الگوهای فرمت کردن پیش برد.

آموزش فرمت پست های اینستاگرام

ویژگی دیگر ابزارهای تحلیلی مانند پلانو (plano) این است که به کاربران کمک می کند تا درک بهتری از کپشن هایی که بیشتر مورد بازخورد و توجه قرار می گیرند کسب کنند. اگر این طور به نظر می رسد که مردم توضیحات قبلی را در روی اسکرین جابجا و مطالعه می کنند؛ می توان به این نتیجه رسید که استفاده از این اطلاعات برای اعلام سیاست های راهبردی شما در آینده نیز بهتر خواهد بود.
هر چه توجه مردم به توضیحات بیشتر جلب شود به معنی این است که توضیحات شما بیشتر خوانده شده است.
همیشه پیش از پست کردن پست ها به خاطر داشته باشید که باید پست های خود را هدفمند در اینستاگرام قرار دهید. هر پستی که به اشتراک گذاشته می شود، می تواند ترافیک داده ها را به حرکت در بیاورد و یا به دست آوردن حداکثر توجه دنبال کنندگان را به همراه داشته باشد. فرمت کردن توضیحات مربوط به پست های اینستاگرام می تواند ارزش های بیشتری را که یک حساب کاربری برای متمایز دیده شدن نیاز داشته باشد را برآورده کند.
برنامه ریزی بین پست ها و تمرکز روی کپی ها و گنجاندن فراخوان به عمل و یا شروع مکالمه تا بار گذاری پست ها در اینستاگرام حدود 20 دقیقه زمان می برد. این موضوع را می دانیم که داشتن زمان برای با مردم بودن همان ابزار اطمینان بخش برای خلق کارآمد ترین و با ارزش ترین تجربه برای کاربران.
آیا می خواهید همیشه در رفیع ترین جایگاه بین مردم باشید؟ اگر جواب مثبت است باید مانع scroll توضیحات توسط آنها شوید

آموزش فرمت پست های اینستاگرام

اگر می خواهید در اذهان مردم در بهترین جایگاه باشید باید با ارائه دلایل کافی به آنها مانع در scroll شوید. اهمیت این مسئله زمانی آشکار می شود که شما در حال نوشتن توضیحات مربوط به پست هستید و دنبال کنندگان شما read more را لمس می کنند تا ادامه پست را بخوانند. هرگز با توضیحات ضعیف ارزش پست های خود را نابود نکنید.
از مردم بپرسید که دقیقا توقع دارند چه چیزی از شما بیاموزند. آنها می توانند این کار را با وارد کردن عنوان مناسب در بالای هر توضیح انجام دهند. شما می توانید با لمس کردن گزینه return ادامه توضیح را دوباره بنویسید. با این کار عنوان توضیح شما متمایزتر خواهد شد ودنبال کنندگان شما نیز می دانند که چه چیزی را خواهند آموخت.
چگونه می توان سیاست های راهبردی در اینستاگرام را کارآمد تر کرد؟
فرمت کردن توضیحات مربوط به هر پست مهمترین بخش برنامه های راهبردی در اینستاگرام است اما باید به خاطر داشت که ایجاد سبک مناسب فرمت کردن نشان از پای بندی شما به تجارت تان بوده و این موضوع بسیار با اهمیت است.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.