چگونه اینستاگرام را آپدیت و بروزرسانی کنیم؟

  • ۴۷۱۱

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در دنیا می باشد که امروزه بیش از یک میلیارد کاربر در سطح دنیا داشته است و روزانه میلیون ها پست و تصویر در آن به اشتراک گذاشته می شود. اولین نسخه اینستاگرام در سال ۲۰۱۰ ارائه شد و به سرعت جایگاه خود را بین برنامه های پیام رسانی و شبکه های اجتماعی آن دوره، مثل فیس بوک و توئیتر، پیدا کرد و کاربران زیادی را جذب نمود. این شبکه اجتماعی در سال ۲۰۱۲ توسط فیس بوک خریداری شد و از آن زمان تاکنون، شامل تغییرات بسیاری شده است. با دانلود آپدیت اینستاگرام ، شاهد اضافه شدن برخی امکانات هستیم که در این مطلب قصد داریم در رابطه با آن ها سخن گفته و در نهایت لینک دانلود آپدیت اینستاگرام آپدیت شده را برای علاقه مندان به صورت رایگان، قرار دهیم.

امکانات برنامه اینستاگرام

اینستاگرام از ابتدایی ترین نسخه خود تا به امروز، تغییرات زیادی داشته است و این تغییرات را در آپدیت ها و بروز رسانی های خود برای کاربرانش ارائه داده است. این شبکه اجتماعی دارای امکانات و ویژگی های بسیار زیادی بوده و همین موضوع سبب شده تا کاربران زیادی به سمت استفاده از این برنامه جذب شوند و اقدام به دانلود آپدیت اینستاگرام نمایند. شبکه اجتماعی اینستاگرام در کشور ما نیز دارای کاربران بسیار زیادی بوده و طرفداران خاص خود را دارد. یکی از ویژگی هایی که در آپدیت های اخیر اینستاگرام، ارائه شده است، توانایی قرار دادن ویدیوی لایو در قسمت استوری ها می باشد که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. به تازگی نیز توانایی برقرار کردن لایو 4 نفره در آپدیت اینستاگرام ، ارائه شده است که با دریافت آخرین نسخه آن در این لینک برای اندروید و این لینک برای آیفون می توان آن را دریافت نمود. در ادامه برخی از ویژگی های این برنامه کاربردی را که در آخرین آپدیت اینستاگرام ارائه شده است، مورد بررسی قرار می دهیم.

امکانات برنامه اینستاگرام

  1.     قابلیت به اشتراک گذاری تصاویر و ویدیو
  2.     توانایی ارسال استوری ۲۴ ساعته
  3.     امکان برقراری لایو استوری و لایو دو نفره
  4.     قابلیت استفاده از امکان سوپر زوم
  5.     امکان ویرایش تصاویر و زیباسازی آن ها به صورت درون برنامه ای
  6.     امکان ارسال چند تصویر به صورت یک پست
  7.     امکان ارسال تصاویر در سایز های مختلف و به صورت wide
  8.     امکان استفاده از استیکرهای متنوع در محیط استوری
  9.     امکان قرار دادن افکت ها و حالت های مختلف پخش تصویر در استوری
  10.     توانایی کار با اینترنت سرعت پایین
  11.     استفاده کمتر از حجم مصرفی اینترنت
  12.     و سایر امکانات

 چگونه اینستاگرام را آپدیت و بروزرسانی کنیم؟

دانلود آپدیت اینستاگرام برای ویندوزفون و بلک بری

علاقه مندان به استفاده از آخرین نسخه ارائه شده از برنامه اینستاگرام می توانند از طریق لینک های زیر اقدام به دانلودآپدیت اینستاگرام نموده و از امکانات جدید این برنامه که در بالا ذکر شده، استفاده ببرند.

دانلود اینستاگرام ویندوزفون

دانلود اینستاگرام بلک بری

دانلود آپدیت اینستاگرام برای ویندوزفون و بلک بری

دانلود آپدیت اینستاگرام کامپیوتر و مک

خیلی از کاربران همیشه دنبال داشتن اینستاگرام برای کامپیوتر خود هستند که ما همیشه بروزرسانی اینستاگرام کامپیوتر و سیستم عامل های وابسته مثل مک را در این لینک قرار داده ایم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.