-
دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۴۰ ب.ظ
-
۱۴۹۶
چرا هشتگ در اینستاگرام کار نمی کند؟ 🏷️ مشکل دیده نشدن هشتگ در اینستاگرام دارید؟ پاسخ این سوال ها در این مطلب اینستاگرام ها پیدا خواهید کرد. اگر در هنگام انتشار پست ، استوری یا کامنت در اینستاگرام با مشکل در ثبت هشتگ مواجه شدید با آموزش روش حل مشکل کار نکردن هشتگ در اینستاگرام همراه ما باشید.
رفع مشکل و علت کار نکردن هشتگ در اینستاگرام
How to Fix Instagram Hashtags Not Working
پیش تر روش های پیدا کردن هشتگ محبوب در استوری و همچنین روش انتخاب مناسب ترین هشتگ فارسی را آموزش دادیم. اکنون زمان آن است که صحبت کنیم که چرا هشتگ ممکن است برای شما کار نکند! در این پست ، ما به دلایل عدم کارآیی یا کار نکردن هشتگ های شما خواهیم پرداخت و توضیح خواهیم داد چگونه می توانید این مشکلات را برطرف کنید تا بازدید بیشتری داشته باشید.
هشتگ (#) در رسانه های اجتماعی یکی از قابل تشخیص ترین نمادها است. اگرچه این ویژگی برای نخستین بار توسط توییتر رواج پیدا کرد ، اما اینستاگرام اهمیت آن را بسیار بیشتر در نظر گرفته است.
هنگامی که در پست های اینستاگرام خود از هشتگ استفاده می کنید ، محتوای شما در میان سایر پست هایی که با موضوع پست شما یکسان هستند، درج می شود. این کار کاربران را قادر می سازد که حساب شما را دنبال نکنند ولی محتوای شما را ببینند. همچنین دستیابی به مخاطب هدف و ایجاد جامعه آنلاین را برای برند شما آسانتر می کند. شاید دلیل کم شدن ویو اینستاگرام استفاده نادرست شما از این قابلیت در اینستاگرام باشد. در ادامه علت کار نکردن هشتگ در اینستاگرام را به طور کامل بررسی خواهیم کرد.
دلیل اول: اینستاگرام حساب شما را به عنوان Spam در نظر گرفته است
این یکی از اصلی ترین مشکل ها در موضوع هشتگ در اینستاگرام است. به دلیل سوء استفاده از هشتگ ها در گذشته ، اینستاگرام دستورالعمل های سختگیرانه تری برای استفاده از هشتگ تهیه کرده است. این دستور العمل ها هشتگ های اسپم را محدود کرده و تجربه بهتری را برای همه کاربران اینستاگرام ایجاد می کند. هنگامی که اینستاگرام پست یا حساب شما را به عنوان Spam در نظر بگیرد ، دسترسی شما به حساب هایی که از قبل دنبال کننده شما هستند را محدود می کند. این بدان معنی است که شما با هشتگ های خود نمی توانید مطالب را به مخاطبان جدید برسید. به عبارت دیگر علت دیده نشدن پست ها در اینستاگرام ممکن است به این علت باشد.
اگر گمان می کنید که حساب شما به عنوان Spam در نظر گرفته شده است ، اقدامات زیادی وجود دارد که می توانید برای رفع مشکل انجام دهید. اولین قدم حذف هشتگ ممنوعه است که در پست های قبلی شما استفاده شده است. همچنین بهتر است یک یا دو روز استفاده از هشتگ ها را خودداری کنید. در آخر اینکه می توانید با اینستاگرام تماس بگیرید و مشکل را گزارش کنید.
اگر هیچ کدام از آنچه اشاره شد نتوانست مشکل را برطرف سازند، متاسفانه، ممکن است مجبور شوید یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام بسازید.
دلیل دوم: شما در حال استفاده از هشتگ هایی هستید که برای پست های شما بی ربط هستند
یک نکته برای جلوگیری از بروز مشکل در هشتگ اینستاگرام این است که اطمینان حاصل کنید که فقط از هشتگ هایی استفاده می کنید که مربوط به پست های شما باشد و موضوع آن مرتبط با مطلب شماست.
پیش از شروع اینستاگرام به سرکوب Spam ها ، بسیاری از حساب ها با قرار دادن هشتگ های معروف یا پرطرفدار، میزان بازدید خود را افزایش میدادند. این امر باعث می شود که دسترسی به پستهای آنها بیشتر شود و باعث افزایش بازدید از پست ها می شد.
این تکنیک نه تنها دیگر کار نمی کند بلکه می تواند باعث شود اینستاگرام از حساب شما به عنوان حساب پخش کننده اسپم در نظر بگیرد. اگر از این تاکتیک استفاده کرده اید، ممکن است ابزارهای شناسایی اینستاگرام شما را در زمره حساب های پخش کننده اسپم در نظر بگیرند. پس برای رفع مشکل هشتگ در اینستاگرام باید به این موضوع نیز توجه کرد.
دلیل سوم: شما از هشتگ های ممنوعه استفاده میکنید
آیا می دانید بیش از ۱۱۴،۰۰۰ هشتگ ممنوع در اینستاگرام وجود دارد؟
هشتگ ها به دلیل پست هایی که حاوی محتوای نامناسب هستند ، معمولاً ممنوع می شوند. برخی از هشتگ هایی که ممنوع هستند کاملا مشخص است، در حالی که برخی دیگر مانند # کتاب و یا #میز به ظاهر هشتگ های درست، و غیر ممنوع بنظر می رسند . اینستاگرام حتی به دلیل حجم بالای اسپم های مرتبط با آن ، هشتگ “#happythanksgiving” را در سال گذشته ممنوع اعلام کرد.
به همین دلیل بسیار مهم است که قبل از استفاده از هشتگ های خود تحقیق کنید. وقتی از هشتگ های ممنوع استفاده می کنید ، خطر اینکه حساب خود را در زمره Spam های اینستاگرام قرار دهید بسیار است . در این زمان است که مکن است اینستاگرام پست های شما را محدود کند.
خوشبختانه ، تشخیص این که آیا هشتگ ممنوع شده است ، بسیار ساده است. برای این کار می توانید به سادگی از نوار جستجو برای جستجوی هشتگ استفاده کنید. پس از انتخاب هشتگ مورد نظر از نتایج جستجو ، روی زبانه recent کلیک کنید. اگر هشتگ ممنوع باشد ، این پیام را مشاهده خواهید کرد:
این ایده خوبی است که قبل از استفاده از هشتگ های جدید، جستجو کنید. همچنین باید هر از گاهی وضعیت هشتگ های متداول خود را بررسی کنید. همچنین ممکن است ایده خوبی باشد که لیستی از هشتگ های ممنوع را که مرتبط با موضوع حساب شماست را پیدا کنید تا به طور اتفاقی از آنها استفاده نکنید.
دلیل چهارم: شما هر بار از همان هشتگ های قبلی استفاده می کنید
برای حل مشکل هشتگ در اینستاگرام، این را باید بدانید که نباید هشتگ های یکسان را برای استفاده در هر پست کپی و جایگذاری کنید اگر چنین است، ممکن است اینستاگرام شما را محدود کند.
وقتی از هر هشتگ برای هر پست استفاده می کنید ، ابزارهای شناسایی اینستاگرام متوجه می شوند. این عمل نشان می دهد که شما فقط از هشتگ ها برای بهبود تعداد بازدید خود استفاده می کنید نه اینکه محتوای ارزشمندی را برای کاربرانی که از هشتگ دنبال می کنند ارائه دهید. انجام این کار باعث خواهد شد که اینستاگرام با پست های شما به عنوان هرزنامه رفتار کند.
بهترین راه برای مقابله با این مشکل ایجاد لیست ۴۰-۵۰ تایی از هشتگ های مربوطه است که می توانید برای هر پست استفاده کنید. ایده خوبی است که ترتیب و ترکیب این هشتگ ها را در هر پست عوض کنید.
این نه تنها باعث می شود حساب شما از وضعیت خوبی برخوردار باشد بلکه دسترسی کاربران به حساب شما را آسان تر می کند. حتی ممکن است هشتگ های جدیدی کشف کنید که برای جذب مخاطب هدف خود موثرتر عمل کنند.
دلیل پنجم: شما هشتگ هایی را انتخاب می کنید که بسیار گسترده هستند
وقتی از هشتگ برای رشد حساب اینستاگرام خود استفاده می کنید ، مهم است که از انتخاب هشتگ هایی که بسیار گسترده هستند ، خودداری کنید. اگرچه هشتگ های گسترده تری می توانند مخاطبان گسترده تری را به خود اختصاص دهند ، اما شما با استفاده از هشتگ هایی که مختص موضوع حساب شما باشد ، افراد واقعی را که به دنبال مطلب مورد نظر شما هستند را پیدا می کنید.
وقتی هشتگ هایی را انتخاب کنید که مربوط به مخاطب هدف شما باشد ، به کاربرانی خواهید رسید که از قبل علاقه جدی به موضوع مورد نظر شما دارند. اگرچه در هر زمان به تعداد کمتری به افراد خواهید رسید ولی دنبال کننده هایی خواهید یافت که بیشتر با مطالب شما علاقمند هستند.
دلیل ششم: شما از هشتگ هایی استفاده می کنید که بسیار رقابتی هستند
استفاده از هشتگ های بسیار رقابتی نیز می تواند مانع از رشد شما در اینستاگرام شود. بسیاری از کاربران فکر می کنند استفاده از محبوب ترین هشتگ ها به دلیل تعداد پست های موجود که قبلاً دارند، ایده خوبی است. اما وقتی از هشتگ هایی استفاده می کنید که در حال حاضر بیش از ۱ میلیون ارسال دارند ، رشد و دیده شدن بین آنها بسیار سخت است. به عبارتی استفاده از هشتگ رقابتی خود یکی از مشکلات هشتگ در اینستاگرام به حساب می آید.
به عبارت دیگر هنگامی که هشتگ هایی را انتخاب می کنید که محبوبیت کمتری دارند ، پست شما در مدت زمان طولانی در بخس Recent هشتگ ها باقی می ماند. همچنین رقابت کمتری در این هشتگ ها وجود دارد، بنابراین شانس خود را برای ورود به بخش Top که برای پست های برتر است افزایش می دهید.
دلیل هفتم: از تعداد درست هشتگ ها استفاده نمی کنید (محدودیت تعداد هشتگ در اینستاگرام)
استراتژیست های رسانه های اجتماعی پیشنهاد می کنند که فقط در حدود ۵ تا ۸ هشتگ در هر پست قرار دهید. برخی دیگر با استفاده از حداکثر تعداد هشتگ مجاز (تا ۳۰!) توصیه می کنند.
حقیقت این است که هیچ کس نمی تواند رقم دقیقی به شما بدهد که چه تعداد هشتگ هایی که برای هر حساب درج می شود بهتر است. هر موضوع دارای تعداد خاصی از هشتگ است که باعث افزایش بازدید و جذب فالوور می شود.
به همین دلیل آزمایش استراتژی هشتگ شما بسیار مهم است. برای انجام این کار ، شما باید چند پست ایجاد کنید که از نظر سبک ، قالب و اطلاعات اصلی شبیه به هم باشند ، هر کدام را با تعداد هشتگ های متفاوت درج کنید و ببینید کدام یک بهترین عملکرد را دارند. شاید لازم باشد چندین بار این آزمایش را انجام دهید تا متوجه یک الگوی خاص شوید.
دلیل هشتم: خطای کاربر یا مشکلات فنی
بیشتر دلایلی که در این پست برای هشتگ های اینستاگرام ذکر شد، مربوط به استراتژی است. اما گاهی اوقات این یک اشتباه ساده از سوی کاربر است.
اگر احساس می کنید هشتگ های شما کار نمی کنند ، این ایده خوبی است که خطاهای املایی یا قالب بندی هشتگ ها را بررسی کنید. اگر هشتگ های شما غلط املایی (هشتگ شکسته) داشته باشند، کاربران نمی توانند پست های شمارا ببنند زیرا آن ها هشتگ درست را جستجو می کنند در حالی که هشتگ شما غلط املایی دارد.
بعضی اوقات، دلیل عدم کارکرد هشتگ در اینستاگرام تقصیر شما نیست. از آنجا که اینستاگرام همچنان به پیشرفت های جدید در سیستم و الگوریتم خود ادامه می دهد ، ممکن است به طور دوره ای مشکلات فنی بوجود بیاید.